loading...
اختصاصی استودیو بیس(BASS-STUDIO) دانلود جدیدترین موزیک ها ، بیت های رایگان و فروش بیت و تکس
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد مردپور در تاریخ 1391/11/26 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنونم از سایت خوبت محسن جون؟؟؟؟دوستان به من لطف دارن که از من حمایت کردن؟؟؟منم با حرف زهرا خانوم موافقم آدم باید از یه جایی شروع کنه؟؟؟من قبلنا صدام خیلی خیلی زیر بود،وقتی به سن بلوغ رسیدم همه چی عوض شدو صدام یه سری مشکلات بزرگ از جمله مثلا نوت های پایینو که قبلا میخوندم و نمیتونستم بخونم؟؟/خیلی ناراحت شدم ولی بازم تمرینامو ادامه دادم و خوشبختانه صدام کم کم داره از حالت دو رگه بودن خاج میشه و شکل نهایی شو میگیره؟؟؟؟اون آهنگیم که خوندم فقط در حد یه تست از صدام بود؟؟؟؟من اونو به عرض 30 دقیقه کلا ضبط و دو سه ریوب به صدام دادم که فقط دوستان و بینندگان سایت از صدای بعد بلوغمو بشنون؟؟؟؟این جواب سوالایی بود که بعضی از دوستان سایت به حالت اعتراض اعلام کردن؟؟؟

این نظر توسط iman در تاریخ 1391/11/20 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

agha jon chera dava mikonid man haghighato goftam ghast tohin ro ham nadashtam man motaghedam adam age bekhad az ye jaei shoro kone chera kari ro shoro nakone k esme khodesh paye kar bashe na esm digaran manzoram shero baghi chizast man khodamam az ye jaei shoro kardam azizan man sharmandam age narahat kardam kasi ro az hame ozr khahi mikonam man feghad dos nadaram bachehamon ba karaye digaran khodeshon ro neshon bedan vagarna man khodam khoda vakili hame jore komak dostanam mikonam hame meslle ye khanevadeim o 1 hadaf darim zahra khanom agha sohel agha mohsen man hanoz b kesi tohin nakardam in harfa ro ham bayad to jam bezanim k taraf moghabell azash dars begire na inke narahat beshe شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Soheil Zamani در تاریخ 1391/11/19 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

زهرای عزیز کاملا درست میگید که ترانه مال حدیث هست ..
1. من غیر مستقیم با حدیث هم بابتش صحبت کردم.
2.دیدید که اسم حدیث هم پای کار هست..
3.اگه اسم من همراش اومده تنها بابت اینه ویرایشی صورت گرفته و لحن کاملا تغییر کرده..
4.این کار انتخاب محسن بود و با هم کارو پسندیدم وگرنه میتونید ببیند که من ترانه سرایی شناخته شده ای هستم و میتونید در اکادمی ترانه و سایت اموزش و پروش مقام های منو جست و جو کنید..
و در اخر اگه کارو دوست نداشتید باید بگم نفر پنجم هستید که دوست نداشتین و من عذر میخوام امیدوارم در اینده قابل قبول همه ی مردم باشه اثارمون

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/11/11 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جون چطوری؟؟؟راستی من یه چیزی فهمیدم؟؟؟؟!!آقا ایمان یه بار به آقای مرادپور گفت که رو ترانه یکی دیگه خونده،و آقای مرادپور به آقا ایمان گفت که آدم از یه جایی باید شروع کرد؟؟؟ من از این حرف خیلی خوشم اومد ؟؟؟؟آقا ایمان انگشت اتهامو به آقای مرادپور و به همه بینندگان سایت نشون داد!!!!حالا وجدانا کاره خوبی کرد؟؟؟حالا این که هیچی؟؟؟آقا ایمان گفت سهیل زمانی جایه پیشرفت داره ولی من آلان یه چیزی متوجه شدم که خداییش شکه شدم؟؟؟ترانه آهنگ منو برگردون مال حدیثه دهقانه و رو این ترانه علی لهراسبی خونده و متعلق به آلبومه تصمیمه؟؟؟پس در نتیجه آدم بده بگه شعر خودمه؟؟؟و تازه اسم شعرو هم خودش انتخاب بکنه؟؟؟در ضمن سهیل خیلی صداش هم خوبه؟؟؟ولی آدمی باید واسه پیشرفت از ه جایی شروع کنه؟؟/با حرف من موافقید یا نه؟؟؟
پاسخ : بله درسته ...

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/11/03 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش محسن؟؟خوبی ؟؟؟؟ما هی منتظر آهنگای جدید دوستان هستیم؟؟؟دیگه اصلا رو سایت نمیاید؟؟؟خودتون به من گفتین که آدم باید انتقاد پذیر باشه حالا چی شد؟؟من در جریان حرفای شما با آقای احمدی بودم؟؟؟بنده خدا سوال واسش پیشومد؟؟؟شما هم جواب منتقی دادید دیگه بیخیال شید و کارتون و سایتتونو با انرژی دنبال کنید؟؟با تشکر بای
پاسخ : salam zahra khanum m0dati nabodam alanam paye 3,4ta karam vase company , man baram m0hem nist in harfa va kare khodamo anjam midam faghat khastam dgaran bed0nan ba kiya shodim 70mely0n nafar

این نظر توسط milad در تاریخ 1391/10/28 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

زهرا جون ممنونم بابت لطفت؟؟؟منم خدمت بینندگان سایت اعلام کردم الان 17 سالمه و تازه صدام داره از بلوغ در میاد و شکل اصلیشو میگیره؟؟؟این کارو هم که اجرا شد خودم اونو ضبط کردم واسه مستر هم 2یا 3ریوب به وکال زدیم؟؟/اگه کیفیت پایینه دلیش همینه؟؟میخوام یه خبر بهتون بدم دارن یه سریال درست میکنن واسه سال آینده که تیتراژه پایانیشو به من سپرده شده کیفیت این تراک استدیویه و اجرا شد محسن جان اگه زحمت کشیدو رو سایت بزاره وبعد صدای با کیفیتو شنیدید اون موقع نظر بدید؟؟؟واسه هر کاری انسان باید از یه جایی شروع کنه؟؟؟؟منم اون اولین تجربم بود؟؟؟؟حرف دیگرانم اصلا واسم مهم نیست
پاسخ : ایشاا... که میزنیم میلاد جان ... موفق باشی همیشه

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/10/27 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

آقا ایمان از ته دل واست متاسفم؟؟؟همین؟؟آخه بنده خدا چرا تو دوست داری با هیچ نکرده خودتو بزرگ کنی؟؟؟2جلسه رفتی کلاس بهترین شدی؟؟؟واقعا که؟؟؟اگه یکی اشتباه میکنه باید با ملایمت اونو بفهمونی دیگه چرا هی جار میزنی؟؟؟این رسمش نیست تو اول برو بجای کلاس به قول سولفژه چیه برو کلاس معرف آداب معاشرت یاد بگیر؟؟؟بعد بیا پشت سر اینو اون حرف بزن؟؟؟آقا محسن شما یه چیزی بگید
پاسخ : salam zahra jan , eshkal nadare hala , har ki ye nazari dare kheyli az adamaye marofe ma hastan ham ziyad azashon enteghad mishe. dava k nadarim bi khiyal

این نظر توسط iman در تاریخ 1391/10/14 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هیچ تن صدایی نداشتن تازه بافشار دارن میخونن کاملا مشخص بود تازه بعضی هاشون شعرای دیگران رو خوندن که کار کاملا زشتیه که نمیخام اسم ببرم از توشون فقط سهیل جای pishraftداره خداوکیل نه رفیقمه نه نسبتی داره حقیقتا کارش رو خوب داره شروع میکنه تمرین کنه به جای خوبی میرسه بقیه هم فالش بودن هم لهن و رنج صدای خوبی نداشتن....آقامحسن هم شهریه عزیز مرسی از سایت خوبت شکلکشکلکشکلکفرشیدکارو سلام داره خدمتتونشکلک
پاسخ : merc iman jan

این نظر توسط milad moradpour در تاریخ 1391/10/12 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

خوب بود

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/10/10 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

آهنگسازی بازم مثه همیشه که بیسته حرف نداره ولی صدای خواننده خیلی خوب نبود؟؟؟من از بین خواننده های جوون تو سایتتون که همه هم خوب میخونن و جای پیشرفت دارن از بین محمد حیدری و سهیل زمانی و مسعود ویکتور و میلاد مرادپور.میلاد مرادپور از همه بیشتر با حس تر و عالی میخونه تونه صداشم خیلی خوبه ؟؟؟به خاطر این دلایل میلاد مرادپور انتخابه منه؟؟؟ممنونم از سایت خوبتون
پاسخ : Mc az shoma , be ma lotf darin


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به دوستان عزیز من محسن محبوب زاده مدیر سایت و همچنین استودیو آهنگسازی بیس هستم . امیدواریم بتوانیم بهترین کارها را ارائه دهیم . جهت سفارش و درخواست آهنگسازی و تنظیم و شعر به بخش سفارشات مراجعه فرمایید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 250
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 49,754